Interview: Jesper Christensen
Hvorfor støtte lige præcis det her projekt?
»Vi får en rigtig god mavefornemmelse ud af det. Vi kan være med til at støtte børn og unge med en usikker fremtid ved at give dem mulighed for at dyrke deres interesse og dermed udvikle deres talent.
Er der ikke et par millioner andre ting, Georgien har mere brug for?
»Det skal jeg ikke gøre mig klog på. Hvad er målestokken for, hvad der er vigtigt? Jeg tror, det er vigtigt at give folk nogle drømme for fremtiden.
Handler det også om, at I måske får PR ud af det?
»Havde vi tænkt marketing, havde vi gjort som alle andre og sponsoreret en stor forening. Vi glæder os mere over, hvor stolte vi er over initiativet, og vi tror på, at vi kan gøre en forskel, ved at give disse 10 børn og unge, nogle muligheder de ellers ikke vil have.
»Vi håber dog på, at andre kunne tænke sig at støtte foreningen, eller nogen lignende, da man ved få midler kan hjælpe andre, som har det svært.
Citat: Jesper Christensen
Salgs- & Marketingdirektør